Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Jak Tymbark zachęca do picia soku do śniadania? Śpiewająco! Na potrzeby nowego spotu marka do kultowej i znanej wszystkim melodii stworzyła zupełnie nową piosenkę „Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok”. Zarówno tekst i sceny z różnych sytuacji śniadaniowych podkreślają, jak idealnie soki Tymbark pasują do każdego śniadania. Czytaj więcej »

  • Lubella wprowadziła ważną zmianę w składzie swoich makaronów 4- i 5-Jajecznych. Jajka wykorzystywane w procesie ich produkcji pochodzą od kur z wolnego wybiegu. Marka informuje o tym w szerokiej kampanii, podkreślając jednocześnie, że makaron w tym wydaniu poprawia smak każdego rodzinnego obiadu. Tak, jak lubisz! Czytaj więcej »

  • Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu. Czytaj więcej »

  • Browar Tenczynek rozpoczął akcję społeczną #NieWstydźSię. Celem kampanii jest zachęcanie do przełamywania własnego wstydu i zachęcanie do głośnego wypowiedzenia tego, co nas krępuje. Przełamywanie wstydu jest najlepszym sposobem na oddalenie od siebie depresji, czy innych zaburzeń w relacjach międzyludzkich. Akcja prowadzona jest w mediach społecznościowych Browaru Tenczynek. Czytaj więcej »

  • Vegeta Natur wystartowała z kolejną, wiosenną odsłoną kampanii w mediach. Hasło przewodnie kampanii - „Inspirowane Naturą” – podkreśla główne zalety produktów marki Vegeta Natur. Czytaj więcej »

  • Kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań jest wyjątkowa gra planszowa, zaprojektowana przez markę Wyborowa oraz PROSTO. Tryb Domówki to innowacyjne opakowanie produktu, które jest jednocześnie grą towarzyską. Marka kontynuuje swoją dotychczasową komunikację i zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Czytaj więcej »

  • Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne. W dobie pandemii powraca z kampanią reklamową, która namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak przecież ważnymi w dzisiejszych czasach. Nowe spoty można oglądać w telewizji i internecie od 15 marca. Czytaj więcej »

  • Lewiatan startuje z kampanią wiosenną

    Poniedziałek, 15 marca 2021

    11 marca br. wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Fasole to segment szybko rozwijający się w Polsce z wysoką, dwucyfrową dynamiką wzrostu sprzedaży rok do roku. Bonduelle jest motorem napędowym wzrostu sprzedaży kategorii w Polsce i właśnie startuje z kolejną kampanią internetową wspierającą szeroką ofertę fasol Bonduelle w Polsce. Czytaj więcej »

  • Żubrówka Czarna już po raz trzeci stała się inspiracją do stworzenia artystycznego projektu „Czarna Polana”. Ta edycja różni się jednak od poprzednich i ukazuje się pod hasłem „Czarna Polana filtruje”. Premiera projektu przypada na 11 marca br. Ten wyjątkowy projekt będzie można zobaczyć m.in. w samym centrum Warszawy, na dedykowanej stronie internetowej oraz w kanałach... Czytaj więcej »

  • Koń w torbie treningowej? Rower, który z łatwością mieści się w worku sportowym? To wszystko jest możliwe tylko w świecie LECH Free 0,0%. W najnowszym, humorystycznym spocie marka udowadnia, że dzięki Lech Free 0,0% można łączyć 100% piwnego smaku i orzeźwienia z aktywnym trybem życia. Czytaj więcej »

  • Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach

    Poniedziałek, 08 marca 2021

    Linia Tymbark Vitamini to sprzymierzeniec kobiet. Powstała z myślą o nich i do nich kieruje swoją komunikację. Dlatego właśnie marka rozszerza swoje działania i kampanię telewizyjną w postaci akcji społecznej skupionej wokół hasła „100% siebie”. Czytaj więcej »

  • W marcu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, w której marka informuje o realizacji bezprecedensowego zobowiązania – zbiórki i recyklingu równowartości 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku. Jest to równocześnie pierwsza w historii firmy szeroko zasięgowa kampania o tematyce recyklingu plastiku. Działania reklamowe realizowane są w telewizji, digitalu,... Czytaj więcej »

  • W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem „Czas na przerwę. Czas na KitKat”. Koncepcja filmików to zabawne, utrzymane historycznej konwencji 15-sekundowe klipy zapowiadane planszą „Przerwa na film z KitKat”. Promocja będzie dodatkowo wspierana w kanałach digital oraz – dla wybranych produktów – również w mediach... Czytaj więcej »

  • 24 lutego Danone wystartował z akcją promującą nowy produkt z linii jogurtów Fantasia w sieci Żabka. W ramach promocji marka miała wydać swoim klientkom 1000 pomadek marki Inglot. Pomimo zwiększenia puli nagród do 2000 pomadek akcja, mająca trwać do 2 marca, zakończyła się już po 3 dniach. Podstawą komunikacji była kreacja wykorzystująca wyrazisty i kobiecy motyw... Czytaj więcej »

  • Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland. Czytaj więcej »

  • W ostatnim czasie, gdy odporność ma kluczowe znaczenie, Kubuś wprowadził linię IMMUNO. To specjalnie opracowana kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych z ekstraktami roślinnymi aceroli, dzikiej róży i czarnego bzu, które powszechnie znane są w budowaniu odporności. Wszystkie są bez dodatku cukru. Czytaj więcej »

  • Rusza kampania wspierająca loterię Tatry

    Poniedziałek, 01 marca 2021

    1 marca br. rusza kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia br., są nowoczesne telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne. Czytaj więcej »

  • W czasie, gdy niestety wiele relacji musiało przejść głównie do sfery wirtualnej, Tymbark pomyślał o młodych ludziach, którym szczególnie brakuje kontaktu, spotkań i budowania więzi. Aplikacja Tymbark Quiz to narzędzie, które ma zwrócić uwagę na to, jak wiele nas łączy i że warto być razem – także online! Czytaj więcej »

  • Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta. Czytaj więcej »

  • Sieć SPAR rozpoczyna kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą skorzystać z promocji na polskie jabłka, sery żółte, warzywa i owoce, miód, wędliny, wyroby garmażeryjne i mleczne, kiszonki, pieczywo, bakalie, ryby, napoje oraz przekąski. Kampania „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz... Czytaj więcej »

  • Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny wiodący producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, chce przekonać Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s. Oprócz znanych już na rynku wariantów smakowych, konsumenci będą mogli... Czytaj więcej »

  • Problem marnowania żywności w Polsce jest ogromny: każdy z nas wyrzuca średnio ponad 230 kg różnego rodzaju produktów rocznie. W tym samym czasie w skali kraju marnuje się blisko 9 mln ton żywności – z czego za ponad połowę odpowiadają gospodarstwa domowe. Najczęściej pozbywamy się warzyw, pieczywa, posiłków z poprzedniego dnia czy niewykorzystanych składników do... Czytaj więcej »

  • W dniach 12-14 lutego na klientów sieci kawiarni Costa Coffee czeka specjalna walentynkowa oferta. Przez cały weekend na drugą kawę przygotowaną przez baristę, kawę paczkowaną lub słodkie wypieki otrzymamy rabat 50%. Promocja obowiązuje we wszystkich kawiarniach na terenie Polski. Czytaj więcej »

  • W styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizowaną pod hasłem „Delikatność smakuje lepiej”. Nowy spot reklamowy podkreśla siłę emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości. Czytaj więcej »

  • 8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje. Ich zwycięzcy świętują radosnym „Ža, Ža, Žatecky!” – tradycyjną formą czeskiego toastu, 2-krotnie uderzając w stół. Czytaj więcej »

  • „Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego. Czytaj więcej »

  • W trosce o najmłodszych konsumentów od teraz wszystkie soki Kubuś są bez dodatku cukru. Kubuś stawia na nowy, lepszy skład bez dodatku cukru! Soki dostępne są w 3 wariantach opakowań: 7 smaków w butelce 300 ml, 3 smaki w szklanej butelce i 8 smaków w dużej butelce o pojemności 850 ml. Zmianie towarzyszy poszerzenie oferty, nowy design opakowań oraz kampania reklamowa. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków ma podwyższony poziom „złego” cholesterolu, jednak aż 65% osób, których ten problem dotyczy, nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlatego marka Flora ProActiv rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjno-świadomościową „Kto jak nie Ty?”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę codziennego dbania o swoje zdrowie i konieczność regularnego... Czytaj więcej »

  • Wystartowała promocja podkapslowa marki Harnaś

    Poniedziałek, 01 lutego 2021

    Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Nagrody ukryte pod kapslami to puszki o poj. 0,5l i 4-paki Harnasia. Czytaj więcej »

więcej artykułów